My Sister’s Big Fat Bachelorette Party

Lieve Miertje,

Stel je voor! Een brigade van roze dames in een roze Hummer Limousine met discolichtjes in het plafond…

Ja? Beeld helder voor ogen? Nou, zo was het vrijgezellenfeest van Zusje!
Afgelopen zaterdag was het zo ver, bloedzenuwachtig ging ik haar kant op. Zij was door haar schoonzus met een smoesje weggelokt dus snel erheen en met een hulpteam de boel versieren, hapjes klaarzetten en…toen kwam ze binnen! 20160409_162029De Prosecco stond koud en na haar omgetoverd te hebben tot Pink Princess kon het feest beginnen. Eerst een toast en daarna make-uppen!IMG-20160409-WA0043 Zusje mocht niet in de spiegel kijken en werd door een visagiste zonder dat ze het in de gaten omgetoverd tot….tja een soort van Gipsy Bride. Ondertussen plamuurden wij ons ook allemaal met een mooie laag én glitters. Hilarisch aangezien van de 10 maar 2 echte make-upmeisjes in het gezelschap zaten. Zusje mocht compleet met knalroze nepwimpers en uiteraard ook glitters in de spiegel kijken. Ze vond het ge-wel-dig. Te fout!

Na een pittige quiz kwam daar zomaar opeens een knal knal knál roze Hummer Limo voorrijden.IMG-20160409-WA0058 En dat had ze zo ontzettend niet verwacht! Snel allemaal naar buiten en nadat wij allen vereeuwigd waren met dit bakbeest stond binnen in de Limo de champagne koud. Op naar Rotterdam! Alles was daar afgezet voor de Marathon. Maar alle lof voor de chauffeur, hij heeft ons tot 50 meter bij het restaurant vandaan weten te krijgen. 20160409_200703Daar mochten we er toch echt niet meer langs, heel flauw maar niet erg. Want nu moesten we nog een klein stukje lopen en al die mensen die kijken en fluiten is toch ook wel erg lollig.

Nog genoten van heerlijke sushi werden we met een taxi-busje weer thuis gebracht. Ik ben bij Zusje blijven slapen, superleuk want we hebben de volgende ochtend met ontbijt op bed heerlijk nagekletst.

Nu aftellen tot de bruiloft. Mijn jurk hangt klaar, schoenen zijn gepoetst, maandag komt de kapper….alleen zit mijn jurk wat strak dus ik ga over op een wortel-en-komkommerkuur.

Liefs Lein

==========================================================================

Lieve Lein,

Wauw wauw wauw dat klinkt als een perfect vrijgezellenfeest. Wat leuk zoals jullie dat gedaan hebben en al helemaal als Zusje ook nog eens genoten heeft, fantastisch.

Mijn vrijgezellenfeest was rustig, gewoon gaan uit eten met enkele vriendinnen en dat was voor mij een topavond.

De laatste voorbereidingen voor de bruiloft zullen nu getroffen worden door je Zusje, spannend hoor. Ik kan me nog herinneren hoe die voorbereidingen voor ons waren. Wij hadden eind mei ons huis gekocht en 12 juni zouden we gaan trouwen, thuis. Je kunt je dus voorstellen dat er heel veel moest gebeuren voordat het feest kon losbarsten. Nadat we geklust hadden, nou ja we als in De Man want ik was 19 weken zwanger en hij wilde niet dat ik iets deed, was het tijd voor de andere voorbereidingen. trouwfotoEigenlijk verliep alles helemaal perfect, maar Lein echt. De dag voordat we gingen trouwen hadden we de partytent opgezet, alles opgehangen, het stond allemaal klaar en toen ineens… ging het stormen, mét onweer en regen. Mijn hormonen zorgden ervoor dat ik in huilen uitbarstte. De hele tent vloog  bijna uit zijn voegen, ik dacht dat ik gek werd. Gelukkig is alles helemaal goed gekomen, maar pff dat leverde wel even wat stress op. Op de dag van de bruiloft zelf verliep alles helemaal zoals we wilden en het was een perfecte dag! Ik hoop zo voor jouw Zusje dat zij ook een geweldige dag heeft, en jullie natuurlijk ook!

Liefs Miertje

1 thoughts on “My Sister’s Big Fat Bachelorette Party

  1. Pingback: Over pesten en een zebra zonder strepen. | koetjeskalfjesenmeer

Plaats een reactie