Review: “Het Sprookjesboek van Isak”. Mét winactie!

Review van boek “Het sprookjesboek van Isak” Saskia Isaksson

Uitgeverij Snor

Vandaag is helaas alweer de laatste dag van de Nationale Voorleesdagen, maar we hebben nog één boek voor je in petto. En wát voor boek, we hebben dit speciale, mooie, leuke boek bewaard voor het laatst.

Dit sprookjesboek bevat acht prachtige klassieke sprookjes. Enkele die we allemaal kennen:

Roodkapje, Hans en Grietje, Ali Baba, Goudlokje en Hiawatha en enkele (voor mij) onbekende:  Mijn opa is een visser, Een dag in Tingleby en De vos en de Haas. Bekend of niet, het zijn stuk voor stuk mooie sprookjes.DSC_0139 Enkele passages in de verhalen kunnen door kleine kinderen als spannend worden ervaren, maar mijn 6 jarige dochter heeft er niet slechter door kunnen slapen ;).

Toen ik dit boek in mijn handen kreeg was ik zeer verrast door de sprankelende kaft. Behalve de bijzondere tekeningen heeft de kaft ook glitters en uiteraard kon mijn dochter dit zeer waarderen. We zijn samen heerlijk in de verhalen gedoken en Dochter had er zelfs haar prinsessenjurk voor aangetrokken. DSC_0135

In het hele boek zijn de mooie tekeningen te zien. Ik word zelf altijd zeer enthousiast van eenvoudige tekeningen met mooie kleuren.

 

 

Een sprookjesboek hoort wat mij betreft in ieder huishouden te liggen en als je er dan een wilt aanschaffen dan raad ik dit boek echt aan. Al is het alleen al voor de schitterende. sprankelende kaft.

Kijk op onze Facebook hoe je dit schitterende boek kunt winnen.

 

Deze review is tot stand gekomen in samenwerking met Uitgeverij Snor

 

 

Plaats een reactie